Úterý 29.10.
Uskutečňovali jsme přepravu elektrické polohovatelné sedačky dodané firmou Kika z Olomouce do Bohuňovic. Klient si zakoupil třídílnou pohovku o celkové váze 127 kg. Protože balíky byly rozměrné, přepravu jsme realizovali vozem Opel Movano L3H2.
Ve středu 30.10.
Jeli jsme na odtah vozidla Škoda Fabia do Německa až k lichtenštejnským hranicím. Vyjížděli jsme ve 2:30 ráno na cestu dlouho 1603 km. Ač nás navigace vedla přes Prahu a D1, po zkušenostech s tuzemskou dálnicí jsme raději zvolili cestu přes Rakousko, kde nás nečekalo žádné zúžení, ani zácpa. Celá cesta probíhala bez problémů a zákazník byl velmi spokojen s dovezeným vozem.
Ve čtvrtek 31.10.
Začali jsme přezouvat náš vozový park a připravovat ho na zimní sezónu. Dodávky máme převážně obuty na pneumatikách značky Michelin, se kterými máme velmi dobré zkušenosti. Kontrolovali jsme i veškeré náplně ve vozech (jako jsou nemrznoucí kapalina, olej, brzdová kapalina, …), dolévali nemrznoucí směsi do odstřikovačů.
V pátek 1.11.
Pro zákazníka jsme odvezli 2x europaletu z Olomouce do Mohelnice. Nakládka i vykládka proběhla bez problémů, vždy byl připravený vysokozdvižný vozík, po dohodě s klientem jsme ve voze měli i paletový vozík pro lepší manipulaci s paletami. Na tuto přepravu jsme zvolili vůz Opel Vivaro L2H1, protože palety byly nízké, a i celková hmotnost palet nám to umožňovala. Dbáme na dodržování maximálních užitečných hmotností vozů, vždy máme řádně vyplněné dopravní dokumenty CMR, aby nás žádná policejní či celní kontrola nepřekvapila. Zajímavostí je, že za minulý rok bylo policejními kontrolami zjištěno, že více jak 80% dodávek do 3,5 t jezdí přetížených. Neradi bychom naše zákazníky tímto ohrozili, proto přepravu důkladně konzultujeme a kontrolujeme. Odpoledne jsme jako na konci každého týdne auta podrobili čištění interiéru i exteriéru, protože si zakládáme na pravidelné údržbě a prezentaci vozového parku.
Pracovní týden jsme zakončili v sobotu dopoledne, kdy jsme odtahovali havarované vozidlo z Těšetic do servisu v Olomouci.